понеделник, 24 януари 2011 г.

Anatomical Quilling - Sarah Yakawonis!

Анатомичен Quilling от Sarah Yakowonis!

Sarah Yakowonis е млада графична дизайнерка, която се е заела с една много интригуваща серия от Quilling-а  и я публикува вече от няколко месеца в своя блог. Това е една доста нестандартна серия, която ни представя творения на Quilling-а изобразяващи части от човешката анатомия. Sarah Yakowonis си служи с много плътни намотки, което определя стила й. Вес си мислех, че Юлия Бродская е най-добрата в това изкуство, но се оказа че по широкия свят има много талантливи хора, което е хубаво за нас – любителите на красивото. Част от интервю с тизайнерката Sarah Yakowonis във връзка с нейната анатомична серия.

Как започнахте да се занимавате с Quilling?
„Забелязах комплект за Quilling в местния магазин и получих прилив на вдъхновение. Купих си го, въпреки че никога преди не бях чувала за Quilling. Наложи се да направя някои проучвания в областта , техниките и историята му. Мина известно време докато се получи добър резултат в това изкуство, но това е наистина забавно учение чрез игра.”

Quilled-foot


Обичам измеренията на Quilling-а... как изглежда по различен начин от различни ъгли, и играта на сенките, които дневната светлина променя. Харесва ми как точно се изпълнява техниката, създава живота между 2D и 3D. А също така и всички текстури, които могат да бъдат постигнати. Много обичам повтарящите се действия, оказват ми релаксиращо влияние, да правиш едно и също действие отново и отново.
Quilled-heart

Какво ви мотивира за Quilling на човешкото тяло?


„Исках да направя Quilling, който да е различен от традиционните цветя, картички и природни мотиви. Макар аз също да намирам тези теми за пленителни, почувствах, че проекти като тези няма да задържат интереса ми. Исках Quilling поредица, която да ужаси при съпоставянето й с по-традиционните Quilling творби.”
Skull


„Идеята ми дойде докато бях на почивка с майка си на острoв Monhegan в Мейн /моя роден щат/. Това е наистина вълшебно място, където можете да видите всички звезди през нощта и наистина за чуете тишината. Мястото е изпълнено с творческа атмосфера. С майка ми /която също е художник/ разговаряхме и мислехме за необичаен обект за Quilling и по време на нашия разговор споменах за мой приятел, който посещава класа по анатомия.”

„Подобно на светкавица идеята дойде при мен... Quilling на базата на анатомията на човешкото тяло, ще бъде страхотно! Има толкова голяма визуална прилика между панделките при Quilling-а и мускулните влакна на човека, че просто работата върви по невероятно лесен и приятен начин.”
Quilled-Brain
Какъв ще бъде следващия ви проект?

„ Аз все още се интересувам от анатомичния Quilling, така че планирам да направя още органи, и ще продължа да експерементирам с различни цветови комбинации. Също така ще продължа с анатомичните проувания... има толкова много в човешкото тяло – мускули, кости...”
Hand

Bone

Вижте още тематични квилинг творби:
Квилинг обувки -  Quilling shoes!





2 коментара:

  1. lele tova izglejda mnogo trudno.az su6to se zanimavam s quilling,no ti qvno si ekspert v tova neveroqtno izkustvo.moje bi ti e kostvalo dosta vreme i za tova ti kazvam BRAVO !!!! :)

    ОтговорИзтриване
  2. О не. Квилинга ми е интересен и мен също ме впечатлява, но това не са мои творби. За момента не ми достига времето, за да изработя нещо дори и но 1% толкова добро. Още се уча и за момента само възхвалявам уменията и сръчността на майсторите в това хартиено изкуство, но се надявам съвсем скоро да покажа нещо направено и от мен - стига да е годно за показване де :)

    ОтговорИзтриване