сряда, 6 април 2011 г.

Лобито - хотелското лице!

Всеизвестно е, че лобито на даден хотел е неговото лице. В повечето случай лобито представя хотела. Според вида и оформлението на лобито, клиентът решава дали изобщо да отседне в  даден хотел. Едно лоби трябва да е красиво, впечатляващо, респектиращо, запомнящо се, отличаващо се от другите и т.н., но преди всичко трябва и да е много удобно и уютно. Доста от гостуващите  прекарват голяма част от престоя си в доден хотел именно в лобито/признавам, че нямам никакво обяснение за това - да плащаш за стая, а да стоиш в лобито?/ Тук не трябва да забравяме, че колкото и красиво и удобно да е едно лоби, то е неизменна част от хотела и съответно трябва да подчертава индивидуалната визия и тематика на хотела. Често се случва лобитата в тематичните хотели да шокират посетителя, който гостува за пръв път, но пък привличат вниманието му и провокират интерес с мисълта: А какви ли са стаите?, освен това оставят ярък спомен в съзнанието му. Ако пък лобито е безинтересно и скучно, то може да откаже гостуващия от престой в хотела още след втората крачка след влизането си. Рязката разлика в интериорите между хотелската стая и лобито може да е толкова изнервяща и дразнеща за посетителите, колкото и шумни съседи по стая, така че общо взето визията на хотелското лоби е една специфична тематика с която трябва да се внимава.
И в подкрепа на думите си искам да ви покажа няколко впечатляващи снимки на хотелски лобита:

Няма коментари:

Публикуване на коментар