сряда, 25 май 2011 г.

Храна за квилинг маняците! - Quilling food!

В търсене на нещо по-интересно /като изключим поста за анатомичния квилинг/  от трайно наложилите се цветя в квилинга от всякакъв видове и естество, попаднах на страхотна снимка на торта, която ме вдъхнови да направя тази статия. Днес няма да говорим за цветя, нито за животинки подредени върху картички. Днес ще говорим за храна, или по-точно за квилинг храна. Прави впечатление, че както при флоралния квилинг се набляга на цветята /никъде още не съм видяла някой да направи дърво или храст/, така и при хранителния квилинг се набляга на плодовете, след тях най-често срещаните снимки в нета са на торти и чак тогава са останалите храни, като мен лично най-много ме впечатли ето това хартиено суши.

Ред е на тортичките / ще прощавате, които сте на диета.../
 Тази тук е някак коледна.
 А тази е съчетана с някакви други сладкиши и мезелъци.

Това тук са споменатите плодове, като съм ви подбрала само най-пресните и сочните.
Една малинка:
Една ягода:
Един резен диня:
И невероятни портокали:
А тази сцена е като от италианска закуска, масата е отрупана с шишенца пълни с различен зехтин.
И накрая след всичко това няма как да не ви почерпя с по една бонбона.

Вижте още тематични квилинг творби:

Няма коментари:

Публикуване на коментар