понеделник, 5 ноември 2012 г.

Дребни, но полезни! - 1


Още преди месеци случайно попаднах на тази кофа за боклук или по скоро органайзер за  найлонови торбички. За съжаление не се сещам за източника на снимката, защото  я свалих в края на работното време и дори я бях изгубила.  Ето, че тази вечер  снимката сама ме намери и ми напомни за полезността на обикновените вещи. В този напреднал свят на технологии, в който телефоните са и фотоапарати и мини компютри, навигатори и будилници и какво ли още не, аз наистина съм очарована от простичката пластмасова кофа, която съвместява в себе си само две функции: Да организира найлоновите торбички за боклук и в същото време да е и кофа за смет.  Всичко изказано в този пост е подкрепено от огромното ми желание да си набавя подобна кофа, защото докато го пиша продължава да ме яде мисълта, че имам цял един шкаф пълен с нахвърлени торбички, които заемат ценно място в и без това малкото ми жилище. Ако някой знае от къде да си закупя тази полезна джаджа, моля нека драсне едно коментарче с адрес или линк на магазин.
Източници: www.industrialdesignserved.com; www.apartmenttherapy.com



Няма коментари:

Публикуване на коментар